Hemma igen.

Nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet, idag har jag bara haft utbildning. Men imorgon börjar allvaret och det ser jag fram emot, det ska bli riktigt spännande att börja på riktigt liksom! Jag vill vara så aktiv och duktig som möjligt. Men iallafall... Idag har jag fått huvudet fullproppat med en j*vla massa information och det känns ganska överväldigande just nu... Men det kommer snart släppa och jag kommer förstå mig på den minsta sak snart, det hoppas jag iallafall, haha!

Men det känns skönt att göra någonting vettigt om dagarna, jag själv blir glad av det. Det känns ju som att jag behövs på nå vis, förstår ni? Hehe...

Imorgon ska jag ta lite bilder också, så att ni har något vackert att titta på menar jag! Haha!

Som jag har nämt tidigare är jag sjukligt sugen på att shoppa, och det finns lite basplagg som jag för tillfället skulle vela införskaffa. Kängor är något jag verkligen ska köpa.


Nu är det dags att sova, men vi hörs imorgon alla ni söta små apor..

Kommentarer
Postat av: nicklas

fashion

2009-10-21 @ 23:49:39
URL: http://glasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0