Hemma i Örebro.

Hej vänner, fiender och Wordpolice.

Nu är vi hemma och tittar lite smått på ''One Tree Hill'', jag har även lite viktiga saker att göra ikväll. Imorgon ska jag på något slags möte, gud så tråkigt... Men det ordnar sig till slut ska vi se! Idag har vi varit hemma hos Miccis familj såklart, som ni vet. Och det har varit nice, vi har ätit och druckit gott och haft det allmänt trevligt. Det har varit en trevlig helg hemma hos dem.

Det var kul igår också, jag tror att jag fick ut några snygga bilder, jag hoppas det iallafall! Men vi får se! Det blev bilder utomhus innan det började regna och efter det blev det studiobilder. Men som sagt det återstår att se om jag blir riktigt nöjd med bilderna. Isåfall får ni också se dem.

Här kommer några bilder från helgen.





Här väntar tönten på mig. ;)

Återigen hemma i Hallstahammar.

Nu ska jag göra viktigare saker än att sitta här och se ful ut, men kom ihåg. Jag är inte bara ful, jag är en kattunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0