Hej hej hemskt mycket hej!

Hej hej hemskt mycket hej, idag är det en ny dag med strålande väder och en stor möjlighet till strålande bilder. Jag är på riktigt bra humör idag, fast än vissa saker går väldigt, väldigt segt! Åh då menar jag mina foton... Jag vääntar!

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, visst äre så? Jag hoppas på det iallafall. För jag hatar att vänta. Och att vänta är något jag dagligen gör.

Vet ni, jag började dagen med att sms:a töntarna (Jonas, Alex), som inte svarat på mina sms än. Och min icketönt Syster som var trevlig och svarade direkt, hehe. För jag låg i sängen och orkade inte gå upp, så då passade jag på att sms trakassera folk, sen när jag väl gick upp gjorde jag det jag alltid gör på mornarna. Kokar thé som ursprungligen kommer från himlavalvet! Jag älskar thé på morgonen... Jag menar... Ingen thé, ingen Lars! Som ni förstår är det ganska viktigt att jag får i mig thé på morgonen, annars kan man i princip jämföra mig med en förvuxen hamster med varulv´s DNA.

Och det är inte hälsosamt för samhället. Men iallafall... Idag blir det att dra omkring på stan, det skall handlas och jag ska låna något frän bok på biblioteket. Jag måste lära mig läsa någon gång menar ja! Nej allvarligt... Jag kan läsa, hehe... Men tänkte låna en bok på engelska, för jag behöver träna på det otroligt storslagna språket från amerikatt. Mjaouu..

Nu ska jag duscha och bli fin, för jag är ful. Haha!

Hej då och hörs senare mina små tingelingor!



Detta vackra fönster fanns även i den ståtliga kyrkan vi var inne i igår.

Det är så otroligt snyggt gjort! En vacker tavla. (vet inte om man får använda blixt eller inte på tavlorna, men lugna er. Det har jag inte gjort heller, kanske ser så ut. Men det är Photoshops förtjänst)

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. ja, verkligen! :D



tack

2009-10-10 @ 13:22:23
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow det var väldigt fina bilder, jag är likadan måste ha te på morgonen

2009-10-10 @ 13:37:45
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0