Sådär, då var man hemma efter en hel dag ute. Vi bestämde oss för att istället för att cyckla, och det blev en lång promenad kan jag säga! Det var först skönt sen började det ju blåsa av bara h*lvete så det sög! Men förutom vädret har det varit en ganska trevlig dag på ''stan'' ( och runtomkring ). Vi har handlat en hel del mat också, och självklart godis och chips... Hehe, det ska sparas till helgen men det är svårt att låta godiset vara! Jag är en riktig gottegris! Vi gick även en snabbis till miccis plugg för att fixa en sak, men det gick fort.

Vi käkade för en stund sen också, det blev... Ja... Något skumt men gott ( Kommer inte ihåg namnet ), och jag har precis följt Miccis till hennes klasskompis, dom ska plugga. Så då blir det hela kväll med mig själv och min ensamhet. Haha!

Här kommer dagens bilder.





Örebro universitet där miccis pluggar.

Jag återkommer senare kära töntar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0