Fläskfilé

Sådär, kom hem för ett tag sen men vi åt mat. Idag blev det fläskfilé, strips och bearnaisesås. Gud vad gott det var. Vi ska även äta lite strips med någon slags hamburgarsås, jag ska också äta några bläckfiskringar. Vi ska fortsätta kvällen med att titta på ''True Blood'' på Tv:n och sen sova antar jag? Imorgon bär det av till Västerås, vi ska ju till Miccis familj och fira hennes pappa som fyller år. Det kommer bli jättekul, chilla och äta gott. Det bästa jag vet! ;)

Och på lördag så blir det ju plåtning också, så det ska bli spännande, ni kommer få se bilderna sen. ( obs: om jag blir nöjd med dem förstås ;) )

Det blev några bilder när vi var på stan iallafall.







SMART! :)

Nu ska vi glo vidare, bloggar nog en snabbis ikväll.

Hej

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Åh, vad gott :D

2009-10-01 @ 20:00:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Flyttis!

Flyttis!

2009-10-02 @ 00:55:34
Postat av: SUR Å STEL

Killar som handlar på Gina Tricot och har en speciell min som de använder så fort en kamera kommer fram - oj oj oj...



Guuuuud vad du är fiiiiiiin...

2009-10-02 @ 10:35:39
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0