Flash!


Ännu en hemma t-shirt.
t-shirt från topman.

Jag håller på och städar och här hemma det måste ju göras någon gång liksom. Det är väldigt tråkigt, men skönt att få det gjort. Just nu sitter jag här och njuter av en lunch. Jag letar även efter något som Miccis sa åt mig att titta på imorse, men jag hittar det inte! Det handlar om någon modell grej. Men det lär vell dyka upp till slut antar jag.

Idag ännu en dag på jobbet. Och det ska bli trevligt, vi får hoppas att jag får många sälj idag! Förresten jag kommer lägga upp lite bilder om ett tag, bara så att det inte blir allt för tråkigt att läsa min blogg haha...

Usch, jag blir nästan berörd utav den här låten som jag lyssnar på. Den är för bra och man kan inte låta bli att sjunga med.

Usher - Will Work For Love

 

Lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Cool t-shirt :)

2009-10-28 @ 00:43:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0