Dunhill + mammutänder

Ja, inatt har man inte sovit speciellt bra. Med tanke på cirkusen ute i trapphuset... Men jag somnade tillslut iallafall så det är ju bra.

Haha herregud, Kim Jones är ju ny chefsdesigner hos lyxmärket Dunhill. Och dom har tydligen en Duffel med knappar av äkta mammuttänder. Lite knäppt tycker jag själv, men hey ganska kreativt!


Kim Jones


Idag ska jag träffa en fotograf vi ska snacka lite idéer och antagligen bestämma någon dag att fota. Det ska bli spännande. Jag känner ju nu att jag vill komma igång på riktigt, och ta så mycket bilder som möjligt, till mitt portfolio.

Här kommer lite bilder.


Min kära jacka, innan jag köpte den så gick jag och suktade efter en sån jacka i flera månader, men visste inte om den skulle passa mig. Men det gjorde den (tycker jag iallafall), och jag är glad att jag köpte den. Den är klassisk, snygg och funkar till allt.


Jag gillar mina nördbrillor.

Nu ska jag gnaga vidare på mitt äpple. Hörs senare vänner.

Kommentarer
Postat av: Jonas

HEJ BRILLIS :)

2009-10-06 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0