Aight!

Jag har ätit frukost, jag har fixat mig (borstat tänder osv) och jag ska snart ta på mig lite schyssta kläder! Och om ett tag tänkte jag dra ut och köpa något, jag tror jag ska köpa en sås faktist. (Himla spännande eller hur?), sen så måste jag köpa Comviq kompis också, så att jag kan sms plåga mina vänner som vanligt! ;)

Vad händer resten av dagen då? Jag vill göra något skojj. Typ, festa lite kanske? Jag kan säga att jag fick ett sug efter jag såg ''The Hangover'', hahaha! Tänk att festa med grabbarna igen, i miss that... (Gråter)... Äsch! Vi träffas nog snart igen och då ska det bli skojj! För jag vet att mina små björnungar saknar mig! Hahaha!

Oj vet ni, gissa om jag är shopping sugen alltså! Jag vill shoppa massa nya fräscha klääder!! Jag förtjänar faktist det, för jag är legen...(vänta)...(vänta)...darisk!!

Och jag vet att vi alla tycker att jag förtjänar det bästa! Eller hur?

Men vi ni mina små rävungar, jag ska faktist ta och röra på mig nu. Så ni får längta efter mig nu en stund, så hörs vi senare. Ciao!


Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

fin blogg vad gör du idag då sötnot? :D

2009-10-17 @ 13:52:40
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar in :) ha en fortsatt trevlig dag

2009-10-17 @ 14:05:49
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Jonas

Saknar dig också min lilla pojkprins!<3

2009-10-17 @ 14:28:56
Postat av: ida

funderar på att göra en ny design? :o

rösta ja / nej :)

blir så klart super glad då (A) <3

2009-10-17 @ 15:47:54
URL: http://brunetida.blogg.se/
Postat av: Stefan

shoppa kan man aldrig göra förmycket! :D är också shoppingsugen som satan!



kram/Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0