Våra bästa år + Mass Fuel

Våra Bästa År är en riktigt värdelös serie. Miccis sitter och tittar på den nu medans jag sitter här vid min dator. Och om cirka 2 timmar ska jag börja jobba, det kommer bli trevligt. Vad gör ni alla andra en måndag som denna?

Vet ni, jag ser vgerkligen fram emot tills när jag ska börja träna. Det ska bli skönt att komma igång igen och att förhoppningsvis gå upp i vikt ''igen'', jag menar sist jag gymmade så drack jag kosttillskott, innan och efter gymmet. Och tack vare det gick jag upp väldigt mycket i vikt och har stannat där sen dess, så ska börja igen! Det kommer bli väldigt härligt! Mitt mål är då att Jag ska gå upp i vikt och börja bygga muskler!

Jag kan rekomendera en produkt som heter Twinlab - Mass Fuel, det var den som jag använde.



Kommentarer
Postat av: amanda janson

sitter också och kollar på Våra bästa år, haha håller med om att det suger.. dåligt skådespeleri

2009-11-02 @ 11:10:15
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jepp, kollade på den serien förr. Fast den har bara blivit sämre & sämre.

2009-11-02 @ 11:45:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0