uppdatera

Såhär dålig på att uppdatera min blogg har jag inte varit på väldigt länge. Och då ber jag om ursäkt till de snälla människor och djur som faktiskt intresserar sig utav mig liv och läser min blogg.

Vi vaknade ganska sent idag. Typ vid 11:30 och efter det har vi tittat på en väldigt bra vampyrserie som heter ''the vampires diaries''. Varje avsnitt är cirka 40 minuter långt och vi har tittat på tre avsnitt.


Idag blir det tacos som jag förmodligen nämnt förut. Och gissa om det ska bli gott! Justja, jag kom på en sak jag måste nämna här nu. Att ni kan ju ju även läsa min bloggengelska med hjälp av Googlefunktionen som finns på vänstersidan utav min blogg. Och det kanske blir lite osamanhängande meningar ibland när den översatt, men inte alls för ofta längre. Men det är slarvigare skrivet i min tidigare inlägg. Det är nu den senaste månaden som jag försöker skriva så snyggt och korrekt som möjligt. Så mina gamla inlägg tänker jag inte fixa så att dom blir korrekta, jag tänker på mina framtida inlägg istället. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar?!


Och nu har jag även varit dålig på att lägga upp snygga bilder på mig och mina vänner, så jag lägger upp några gamla härliga bilder nu. Se och njut!

Jonas och Jag.

Jag, Sebbe och Alex.

Men jag ska ta några roliga bilder till ett senare inlägg, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: bobby oduncu

haha klart du ska ha mina produkter, inte bara sprayen hehe pussssssss

2009-11-07 @ 17:26:22
URL: http://bobby.bobbysharstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0