True blood #

Vi har tittat på True Blood ikväll och den serien är väldigt bra. Man kan verkligen säga att vi tittar på mycket vampyr serier nu för tiden. Vampyrer verkar vara väldigt populära just nu, undrar hur det kommer sig? Vad tycker ni om vampyrer? Själv så tycker jag dom är väldigt coola. Vem vill inte vara en vampyr liksom? Hehe ;)

Imorgon ska jag iväg ner på stan igen och fixa lite saker. Ska bli skönt att röra på sig lite. Jag menar, idag har jag bara suttit inne hela dagen. Och jag känner mig ganska seg för det...
Men jag bloggar imorgon igen så ni har något roligt att läsa.
.
.
.
Sov gott alla bumbibjörnar.

Kommentarer
Postat av: mst

godnatt vännen, <3

2009-11-11 @ 23:29:19
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0