Statist och Tv jobb...

Jo, det är sant... Jag tänkte faktiskt gå ner mot stan nu, så får man lite motion också. hehe...

åhh... Gissa om jag längtar!!! Snart så! Snart så kan jag börja söka olika statist och Tv jobb igen... F*n vad jag längtar tills det, då j*vlar ska jag vara duktig. Det är helt sjukt... Just nu känner jag att jag har så himla mycket att se fram emot, det känns väldigt tryggt och skönt faktiskt...

För om jag inte har något att se fram emot på så vis känner jag mig väldigt rastlös och tråkig...

Vet ni, jag har även tänkt på en sak. Det skulle vara väldigt kul att börja videoblogga, men det känns inte som att jag har någon anledning till det än på något vis?! Det kanske jag ska spara tills senare?? Äsch... Jag vet inte hur jag ska göra med det... Vi får se helt enkelt.

Usch... Gissa om jag är shopping sugen också! Jag skulle vela köpa lite galna färgglada kläder, det är riktigt nice! Ibland får man vara lite crazy och köpa sig själv något plagg som sticker ut, jag tycker att alla borde göra det ibland. Plagget får sticka ut men det ska fortfarande vara snyggt. (Jag menar då inte att alla ska springa omkring med emo-stil, och bara köpa kläder som sticker ut), Nej tack till det va!

Nu måste jag dra, men jag tar med mig kameran. Och när jag kommer hem sen så ska jag fortsätta på den där härliga bilden!! ;)

Ha det bra björnbarn!

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

fin blogg

2009-11-12 @ 13:32:44
URL: http://segerprincesss.blogg.se/
Postat av: emma

skönt att du håller med ;) jag tycker absolut att du ska börja videoblogga!

Postat av: ιиєsιтα ♥

jag älskar din blogg vet du det! ;)

2009-11-12 @ 14:03:35
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0