Skönt att vara hemma

Gud så skönt att vara hemma, jag har just ätit två mackor och ska alldeles strax gå och lägga mig.

Jag har hittat en riktigt skön låt som jag vet att ni alla vill höra

Major Lazer - Keep It Goin´ Louder


Jag älskar låten! Och videon är helt underbar!

Här får ni även en bild på mig.

Såhär glad har jag varit hela dagen, kan ni tänka er det?

Det kanske är för att när jag får lön snart så ska jag köpa mig kosttillskott och fixa så att jag kan söka en massa nya tv jobb igen. J*vlar vad jag ser fram emot det alltså! Det ska bli skönt att komma igång med mina tv/statist-jobb igen och att äntligen gå upp mer i vikt så att jag blir tjock!... Nej kanske inte tjock, men så att jag kan bygga mer muskler iallafall. Så gissa om jag längtar!

Det här med att gå upp i vikt är mycket också för att jag vill bättra mitt självförtoende faktiskt, jag menar... Jag är inte riktigt nöjd med min kropp, jag skulle vela vara lite större. Det är ju tusen gånger snyggare med en välbyggt kropp än att vara smal och tanig... Haha, men det är något jag måste jobba med helt själv och jag vet att jag kommer lyckas!

Nu måste jag sova, sov gott och hörs imorgon mina smultrontomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0