Självfallet.

Sådär, kom precis hem. Ja precis innan jag skulle iväg så började det ju självfallet regna. Och då vägrade jag att ta cykeln dit bort, för då skulle jag ju inte kunna hålla i paraplyet. Så jag bestämde mig för att gå, och det var ingen vidare idé för det är tydligen hål i mina skor som jag använde så jag fick genom blöta fötter! Och enligt mig är det tortyr att gå runt blöt och kall.

Men nu sitter jag inne i värmen och har det bra.
Såhär ser jag ut idag. Lite allmänt söt med en ful frisyr. Förresten så behöver jag sola



Jag måste säga att Fred Perry har en hel del schyssta saker.

Kommentarer
Postat av: tobias

haha ja det är sant. Men det är soft när det är gjort! :)

2009-11-25 @ 13:31:22
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0