Sitter på jobbet.

Och jag tänkte skriva ett litet inlägg, bara för att jag är så snäll. Jag sitter ju som sagt på jobbet just nu och det går inte alls för bra mig idag, jag har sålt riktigt dåligt!! Jag tänker garanterat inte nolla idag iallafall! Vi får hoppas att jag säljer nu efter rasten.

Det ska bli skönt att komma hem sen, ska äta något gott och bara chilla framför tv & datorn.

Usch vad jag längtar tills nästa gång jag plåtar, jag har jätte lust att plåta snart igen för jag behöver ju som sagt nya bilder... Jag har inte än tagit kontakt med några nya fotografer här än, men måste göra det ikväll. Skulle vara nice med lite fashion/mode bilder.

Jag är verkligen som en tickande bomb för tillfället. Jag håller på att explodera! Jag vill fota eller vara kreativ på annat håll! Och jag har en liten överaskning till er alla. Att om några veckor så ska jag komma igång med ett nytt kapitell i mitt liv. Jag ska börja söka tv och film jobb igen!

Gissa om jag längtar! Ska bli härligt att låta all min kreativitet komma ut! Jag älskar media... Hehe...



Ska fortsätta med jobbet nu, men vi hörs senare mina små grisungar.


Kommentarer
Postat av: Stefan

hej, din grisunge här ;)

Snygg halsduk du har förresten!

Okej, men det låter ju trevligt :) du är ju duktig så tror absolut du kommer få jobb någon dag :)



ha en mycket bra kväll du med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0