Polisskolan 3

Vi har just tittat klart på polisskolan 3, och jag måste säga att det är en väldigt roane film alltså! Hur kan man inte tycka om den där snubben som skriker hela tiden, haha!


Polisskolan 3

Vi har även unnat oss lite gott här ikväll, ni ska få se.





Mode

Jag är riktigt förtjust i den här jackan.

Köpa nya chinos kanske? För dom jag har nu är mer av en vanlig modell, jag vill ha slimmade.

Vi ska titta vidare på Tv nu, klockan 22 börjar ''The Happening''. Skriver säkert sov gott till er, annars hörs vi imorgon mina små igelkottar.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var det också :) hoppas kvällen har varit bra!

2009-11-15 @ 01:24:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0