På jobbet.

Jag sitter nu på jobbet... Usch, idag är jag inte på bästa humör alltså, jag är trött och mår inte så bra alls... Men tänker inte bli sjuk för det!

Det ska iallafall bli väldigt skönt att komma hem ikväll för jag har verkligen ingen ork idag för att vara här... Jag känner mig väldigt seg och sliten... Men iallafall... Vet ni, jag har ett litet projekt som jag ska göra. Det finns en tävling där man ska ta en bild i stadsmiljö och sedan använda sin fantasi för att göra ett konstverk utav bilden... Och jag tänker garanterat vara med i tävlingen!

Den här tävlingen är nästan som gjord för mig alltså! Som ni vet så älskar jag att använda min fantasi och att uttrycka mig kreativtpapper eller i Photoshop.


Med brist på nya bilder så tar jag en gammal. (inte lätt att fixa nya bilder på jobbet)


Nu ska jag fortsätta med jobbet, vi hörs senare Bumbibjörnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0