Nu måste vi sova.

Jag har även börjat på en ny bild idag, som jag hoppas på att göra klart imorgon. Men man vet aldrig, vi får se.
Vad har ni gjort idag då? Jag själv har haft för mig en massa saker idag, som ni vet åkte jag till Karlskoga tidigare på intervju och det var värdelöst... Men efter det har vi käkat god mat och bara chillat, det har varit riktigt trevligt. Imorgon ska jag ner på stan och bara glo. Och självklart göra klart min bild... Jag ska även försöka ta en del bilder imorgon också så att ni har något roligt att titta på.
.
Jag vill verkligen börja gymma igen alltså, det skulle vara så skönt att vara riktigt aktiv. Men jag ska börja med det snart. Jag längtar!! Jag har ju så mycket saker som jag vill och ska göra.
Men nu ska vi titta vidare på Tv och sen sova, vi hörs av som vanligt.
.
Sov gott och ha en bra kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0