Nu är jag hemma igen.

Ja nu är jag hemma igen, och det är skönt.  Jag kan även säga att det inte blev så många bilder, vill ni veta varför? Jo för det regnar! Tjohooo så kul det är med regn, då blir man ju verkligen på bättre humör! Haha...
.
Men strunt i det, jag är glad iallafall.  Vad händer resten av dagen ? Vad ska ni göra? Själv så blir det nog till att ta det lugnt och göra klart bilden. Jag kan nog lägga upp den här på bloggen till ikväll. Kul va?
.
Men iallafall, jag tog ju några bilder idag och dom lägger jag upp om ett tag, bara så att ni vet.
.
Så vi hörs strax!
.
Ni får unna er själva den här bilden så länge! Jag vet, lika söt som en kitten.

Kommentarer
Postat av: Bo

Söt, söt - Precis som en kattunge. ha det fint.

2009-11-17 @ 15:21:06
Postat av: simone

Yey, nästan skoj med regn ^^

2009-11-17 @ 17:15:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0