Luncha, duscha och fixa lite annat.

Japp, det är precis det jagska göra nu. Luncha, duscha och fixa lite annat!

Jag är på väldigt gott humör idag, hur mår ni? Även fast vädret börjar bli lite dåligare så är jag på gott humör, konstigt! Eller det är nog inte så konstigt! För jag fick just ett meddelande från en Fotograf och då lär det bli plåtning snart! Men först måste vi träffa och prata om saken. Härligt, lite nytt till mitt portfolio igen! Äntligen, jag har ju velat fota snart igen!

Nu ska jag göra saker... Ja läs rubriken... Haha!



Innan jag går måste jag lägga in den här sjukt härliga låten.
Chris Brown ft, Lil Wayne - I Can Transform Ya

Hej då och hörs sen mina små Smurfar.


Kommentarer
Postat av: simone

Jag skulle behöva ditt humör, är helt wrong idag jag :O :)



sv: Lite sådär halvskumma, men charmiga var dom allt ;)

2009-11-18 @ 14:04:16
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0