Konstverk = Muggen.

Här har ni äntligen bilden, Muggen. Jag har självklart jobbat i Photoshop. Om ni undrar vart jag fick inspiration ifrån så var det helt och hållet från mitt eget huvud, jag bara kom på tanken ''Det skulle se kul ut med ett monster som kommer upp ur en mugg''.

Jag har en ganska skadad hjärna, och det här är resultatet av det. Hehe... Finns kanske några små saker jag skulle kunna fixa, men nu anser jag att den är klar.

Jag ska börja med nya bilder snart, jag har en hel del schyssta ideér! Men det får bli isåfall senare idag, för jag ska på jobbintrervju idag klockan 15:00 i Karlskoga... Känns ju inte så roligt att behöva pendla med buss osv... Men vad ska jag göra!? Jaja, om jag tänker positivt blir allt bra...


Ni får en ''gammal'' bild på mig just nu.

Jag måste sticka till jobbintervjuen nu, hörs senare mina små björnar


Kommentarer
Postat av: magda

Hejsan, vilken fin blogg du har :)

Titta gärna in i min och lämna en kommentar :)

2009-11-09 @ 14:13:52
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: diana

fan va snyggt!

2009-11-09 @ 16:44:53
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0