Jag somnar...

Jag somnar av tråkhet... För tillfället iallafall Hehe... Idag ska vi käka KycklingTaco och gud vad gott det ska bli!


Bild från igår.

Nu ska jag testa detta (Se nedan)

Hissa & Dissa.

Jag måste göra detta för jag har lite saker jag vill Dissa.

Dissa.
Små tjejer som skriver som galningar och gråter efter idolerna i Idol. Dom där stackars tjejerna skriker så mycket att dom snart spyr ut sina egna hjärtan och allt annat kroppsinnehåll. Och så gråter dom som om jorden går under när en idol åker ut... Varför?!?!

Hissa.
Trevliga event och andra evenimang. Jag tycker det är jätte kul att gå på sådana saker, man träffar folk och man har en anledning till att klä upp sig. I like that. + att det är kul att faktiskt göra någonting annorlunda än att bara gå på en vanlig krogrunda. Och så händer det ju oftast en massa trevliga saker som tävlingar och sådant.

Kommentarer
Postat av: olatidman

haha ja fyfan för idol tjejerna.. jävla pinsamt

2009-11-22 @ 18:40:57
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: nicole

Hello :)

allt bra med dig idag?



love/nicole

2009-11-22 @ 20:37:50
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0