Hemma efter en lång dag UTE.

Ja det var skönt att röra på sig idag, men gud vad kallt det är! Jag ska aldrig gå ut igen... Haha! Nej men allvarligt, klart jag ska gå ut igen. Men ibland är det tortyr att vara ute!

Vi har även ätit gott på stan idag, vi åt något riktigt glamoröst och nyttig som Burger King... Haha förlåt, det finns säkert någon där ute i långa landet falukorv som tycker att jag är dum som äter sådan nyttig mat. Men hey, jag är smal... Haha... Ja ja, jag vet fettet sätter sig på andra ställen i kroppen osv.. Men jag ska bli nyttigare sen.


Såhär ser det ut i Krämaren.


Här har ni mig. Sveriges töntigaste kille.

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha du tänker som mig! Jag är smal på utsidan så det spelar ingen roll, typ ^^ Och jag håller med dig, det är ÄCKLIGT kallt ute nu! urk.

2009-11-12 @ 20:59:03
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0