Har precis ätit mat...

... Och nu unnar jag mig lite godis och Julmust, jag måste säga att den här dagen har gått larvigt fort! Jag har dock hunnit städa en hel del idag. Och det känns skönt, jag tror aldrig att lägenheten har varit såhär fin! haha!

Vem mer än jag ska titta på Idol ikväll? Eller ok, jag ska försöka titta på det om jag orkar. Haha!

Om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag bara städat och gått till affärer, ja jag har gått. och jag har gått långt. Så tänker inte röra mig utanför dörren mer ikväll haha. Jag känner mig så duktig som går så mycket.

Ok, nu ska jag byta ämne helt här. Jo, Fotografen har hört av sig igen och vi verkar tänka likadant, för både hon och jag vill ta fashion bilder. Hon har visat mig några exempel som jag tycker var jätte bra, så jag tror att vi kommer få riktigt snygga bilder när vi plåtar. Det längtar jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0