Gott med mat...

Har ju ätit mat och nu är jag mätt och belåten, eller ok... Kanske inte belåten för det smakade faktiskt inte något märkvärdigt, jag åt korv med nudlar. Väldigt smaklös mat faktiskt.

Hörni, jag har märkt en jätte bra sak! Min hud börjar bli mycket bättre igen. Gissa om jag är glad alltså, äntligen får jag tillbaka min fina hy. Jag kan rekomendera några produkter som jag vet funkar, Nivea For Men har riktigt bra ansiktsprodukter till renare hy. Och L'oreal Men Expert har jätte bra produkter för mörka ''ringar'' runt/under ögonen. Det är också jätte bra att använda återfuktande hudprodukter efter användning av Niveas eller liknande produkt.



Så jag vill ge ett extra plus i kanten till dom här två.

Här kommer lite bilder från idag.



Där jobbade jag sist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0