Gatubild tävling.

Ok, jag hade fel. Den tävlingen var inte alls som gjord för mig... Man laddar upp en bild så får man jobba utifrån ett program som dom har på hemsidan... Ja ja, jag tänker testa iallafall! Men känns lite tråkigt för jag hade värsta ideérna haha. Och jag vill jobba i photoshop.

Och idag är det en ny dag igen och jag ska jobba... Känner mig inte så sugen på att jobba just nu faktiskt, för jag är så himla trött, men det blir nog bättre snart antar jag... Jag känner mig även rastlös, för jag vill ju fota och sådana saker så fort som möjligt. Men allt går så segt, men det är vell så som dom säger ''Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge'', eller hur?

Jag tror det är så, och jag tänker inte ge upp för att det tar tid... Hehe, det skulle ju bara vara dumt! Idag ska jag ha frågestund, fråga vad ni vill!

Hehe nej, det här med frågestund är kanske lite väl mycket! Jag tvivlar på att jag får någon fråga alls faktiskt! Haha Men skulle jag få minst 5:st frågor så lovar jag att sätta mig vid photoshop och skapa en riktigt snygg bild. Haha!

Här kommer en bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo en fråga faktiskt! Är du modell på riktigt, är det folk som ringer dig och frågar om du vill joba för dom ?:)

2009-11-04 @ 12:43:35
Postat av: Anonym

Skit vilka snygga bilder. Vill du jobba som fotograf och modell i famtiden??

ha det gött!!

2009-11-04 @ 12:44:01
Postat av: Frågedoktorn aka Zozai

Jadu bubben, här är min super seriösa über allvarliga fråga: När är det fest igen?



Tacksam för svar.

2009-11-04 @ 16:24:01
Postat av: maria

fin bild ju :D

2009-11-04 @ 17:23:05
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Cassie

När ska du dra med dig sambon och komma hit och hälsa på?

2009-11-04 @ 22:31:37
URL: http://cassandraoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0