Film och Tv i mängder!

Vi har just tittat klart på filmen ''Dumpad'' och nu tittar vi på grannfejden. Hehe i dagens avsnitt av Grannfejden var det världens skönaste gudde, hehe! :D Så ikväll blev det film och Tv i mängder! Och fortsätta ska det, för nu ska vi titta på ''Paradise Hotell''. Vad lat jag känner mig som har latat mig hela dagen haha!
.
Den här filmen är verkligen sevärd. Riktigt bra film!!
.
Jag var kanske lat idag, men ibland så måste Lars-meister unna sig lite stillsamhet! PS: Paradise Hotell är ett ganska... Ja, mindre bra program egentligen!
.
Imorgon ska jag ju inte lata mig, då blir det promenad ner på stan. Och då ska jag ju också ta lite roliga bilder så att ni härliga läsare har något gulligt att titta på.
.
Nej men vet ni, nu ska jag fortsätta med att titta på Tv, skriver igen imorgon (Självklart). Och då ska jag vara extra trevlig... Eller iallafall försöka, Haha! ;) Nej då, men ni kanske till och med får se bilden jag håller på med imorgon också. Jag har kommit en bra bit på den!
.
Vi hörs imorgon mina små Bumbibjörnar.

Kommentarer
Postat av: olatidman

den är så skön!

2009-11-17 @ 01:26:57
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: M

vi titta ju inte typ änns på grannfejden... typ 5min..

2009-11-17 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0