Festligheter.

Ok, jag ljög igår! Det blev fest igår och ingen dålig fest heller!! Jag bloggade inte om det igår för att jag berättade inte för Alex att jag skulle hit till Sala. Och jag ville göra en episk överaskning! Och det blev det också, jag skickade ett sista sms till Alex och skrev att jag inte kunde komma. Sen så stod jag där utanför dörren liksom... Haha!

Kul som f*n var det! Som sagt, kan inte påstå att vi hade det tråkigt, det spårade över lite dock. Fläktar som gick sönder och söndersmulat bröd + en massa annat hahaha!! Det hände en hel del kan jag säga alltså! Efter festen, så drog vi till Statt och lyssnade på E-Type... Och det var värdelöst, men det var trevligt att träffa folk!

Här kommer det lite sexiga bilder.

Jag.

Lindis.

En minst sagt sexig Alex.

Jag igen.

Jonas.

HAHA Alex var ful, så han ville inte synas.

Lindis inne på Statt.

Alex heeeelt borta, jonas lite söt.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Ni verkar ha haft riktigt skoj! :-D Ta med dig Miccis nästa gång!!! :-D

2009-11-01 @ 13:57:56
URL: http://cassandraoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0