Det var soligt en stund.

Molnen sprack upp och solen kom fram, gud vad härligt med lite sol för en gångs skull. Det känns som att vi inte har sett solencirka 1 månad eller något sånt. Så, ja det var soligt en stund iallafall men vem vet det kanske klarnar upp snart igen??

Det var väldigt härligt att gå till stan, vi tog även en extra promenad till en affär också innan vi gick hem. Och nu känns det faktiskt som att jag har gjort mitt idag, jag har gått klart för dagen. Haha...

Här kommer lite charmiga bilder.

Jag otoligt sexig som vanligt. Hehe...

En Miccis.

På stan. Man ser slottet där borta.

Vacker bild på ett hus.

Mmmh, Ghetto.

Och såhär såg jag ut efter promenaden. Jag vet, jag vet... Man kan jämföra mig med Herkules.

Vi köpte faktiskt inte bara hem mat, Miccis köpte hem en riktigt fin hårprodukt, och det var Bobby´s Extreme Mousse.

Kommentarer
Postat av: Ness

äre dära märket bra :P?

2009-11-15 @ 16:28:57
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: rebecca

hallådär :)

kika in i min blogg :)

2009-11-15 @ 17:44:44
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0