Det är moln överallt!

Nu har vi tittat klart på Idol iallafall. Och idag har det varit den konstigaste gången någonsin på Idol, det har varit lite små fel hela tiden tycker jag. Vi tittar på eftersnacket nu, och det är fortfarande en hel del fel. Vad händer?! haha det här är riktigt roligt.
.
.
Och det här med att se astreoidfall verkar ju vara omöjligt här i Örebro. Det är moln överallt! Gud så besviken jag är för jag ville ju se! Jaja, vad ska man göra?
.
.
Nu ska vi chilla vidare framför tv:n och sen blir det till att sova för jag är jätte trött.
Med brist på bilder så får ni en ''gammal'', men vad gör det jag ser ju ut såhär idag också. Hehe
God natt små uttrar

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad menar du med att det var små fel hela tiden? :)

2009-11-14 @ 00:41:24
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0