2009-11-27

God dag kära medmänniskor.



Med tanke på att det ska bli festligheter imorgon så ska man ju klä upp sig. Och H&M har en kampanj på top 5 party.

Väldigt trevligt tycker jag, men jag vet redan vad jag ska ha på mig imorgon... Typ, en ljus skjorta utan krage, Jeans eller Chinos och kanske en cardigan. Svårare än så är det inte. Så enkelt och och så snyggt.


H&M Är en väldigt bra vägledare om man vill hitta inspiration till trendiga kläder. Kanske inte det mest glamorösa! Men vad gör det? Hittar man rätt plagg och kombinerar det rätt med andra plagg så kan man få en otroligt snygg och trendig outfit utan att betala en förmögenhet.

Hur kan man inte tycka om H&M?

Kommentarer
Postat av: Emil

Håller med dig. H&M är en bra affär ^^ Speciellt för mig som är student och fattig ;)

2009-11-27 @ 18:07:37
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0