2009-11-22

Sådär, nu är jag här igen och nu ska jag berätta om igår. Som ni vet var vi ju ute på äventyr där mot kvällskvisten, och jag berättade aldrig vart vi var, och nu ska jag göra det. Det var något så magiskt som Nelly High Heels Party. Jag känner hur jag bara blev manligare av detta... Haha!


Ja, jag gick ju inte dit för att jag ville ha skor eller något sånt, jag gick ju dit för att Miccis ville ha med mig som sällskap. Så varför inte tänkte jag!? Jag fick ju gratis drinkar och en Goodiebag full med tjej prylar. Som jag gav till Miccis. Haha.. Fast det låg en sak där i som jag själv behöll. Och det var en Vitamin Care dryck.

Men gissa om det var ''kul'' att stå i kön och vänta på att bli insläpp, det var rena hönshuset. Det var bara tjejer i kön. Jag var den enda killen! Haha, folk tittad lite konstigt på mig men vad gör det. Haha!! Och det var några killar som jobbade för LG som stod vid sin monter där inne som sa till mig ''Du ser väldigt manlig ut för att vara en tjej''. Och jag svarade ju självklart att jag var med Miccis. Hahaha!

Här kommer lite bilder från igår.


??Jag tror att det står Dr.Denim någonting där.??

Såhär glad var jag där inne. :)


Innan vi hade dragit dit.

Och Där satt Miccis och drack sin drink och tänkte på sina nya skor. ;)

Goodiebag full med fantastiska överaskningar. :) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0