2009-11-19

Nu är jag här igen och självklart dricker jag thé med macka. Jag är inte oförutsägbar. Haha! Jag måste äta fort så att jag hinner fixa till mig också, sminka mig och sånt. Nej!! där kanske jag överdrev igen, för jag sminkar mig inte! Haha, det jag menar med fixar mig är att typ borsta tänderna och sådana saker!

Bara så att ni vet liksom, Nej men jag ska snart dra ner på stan och träffa fotografen. Sen efter det blir det nog raka vägen hem till bloggen så att jag kan berätta allt för er små sötnosar.

Jag tänker lägga upp en bild nu, den är från igår. Men ni har inte sett den.


Nu ska jag fortsätta att fixa mig, hörs senare min fjärilar! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha vilken häftig header du har :D har du gjort den själv.? kram

2009-11-19 @ 11:23:36
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0