2009-11-18

Nu sitter jag här och sammtidigt pratar i telefon. Idag regnar det värre än igår och det är riktigt, riktigt tråkigt! Fast det börjar bli lite finare väder nu ser jag. Härligt! Då kanske jag vågar ta en promenad.

Vad ska ni göra idag? Själv så ska jag fortsätta med det sista på min bild. Idag lägger jag ut bilden här. Jag har bara lite små grejjer kvar på den iallafall så. Och så måste jag ta lite awesome kort/bilder på mig själv! För jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg med bilder tycker jag. Ja, bilder på mig själv och min omgivning.

Jag har även begärt en ''film'' idag som jag hemskt gärna vill ha, för jag vill jätte gärna visa er den. Det är ifrån när jag gjorde ett modelljobb åt Tim Hartley för 100 år sen, och dom filmade hela visningen. Men tur som jag har så har dom inte gett mig filmen än!!! Och man kan säga att jag har kontakt med en tjej som ska ha filmen så jag har bett henne att ge mig den. Låna ut isåfall... Vad som helst bara jag får den!! För jag vill ju mer än gärna visa er!

Här kommer en bild.

Jag kanske har en Bad hair day, men jag är fortfarande stilig som James Bonde. (Jag stavade inte fel, jag menar Bonde ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma du:)

2009-11-18 @ 11:07:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Tobias

Haha såklart jag är smart ;) frukt är gott, men godis är godare så du hade det nice ändå!

2009-11-18 @ 11:23:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Camilla

vilken agentur är du med i? :)

2009-11-18 @ 11:49:08
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: Shire Raghe

Hej Lars!

Filmen var sjukt bra ska du veta. Precious är en sorglig berättelse, men stärkande och man känner sig inte sänkt efter att man ser den. MYCKET, mycket bra. Du ska se den!

KRAM

Shire

2009-11-18 @ 12:15:19
URL: http://finest.se/shire
Postat av: Caroline

Hej på dig!



Jag heter Caroline Engvall och hittade din blogg när jag surfade runt lite, tycker du verkar känna en hel del kul folk. :-] Jag är journalist och skribent för Vecko Revyn, bland annat. För dem ska jag skriva ett reportage där jag ska ha med fem killar i åldern 19-26 (gärna boende i Stockholm med omnejd, eftersom fotograferingen kommer att ske i Stockholm). Killarna ska prata om hjärtesorg, om hur det är att ha blivit lämnad eller att lämna själva. Känner du några bra killar som kanske vill vara med? Reportaget ska vara peppande och ge självförtroende till andra som går igenom samma sak. Fotografen heter Niklas och är superduktig, hans bilder finns att titta på på www.dahlskog.nu. Maila gärna om du har någon kompis som kanske vill vara med - eller om du kanske vill vara med själv? :-)

Vore toppen.



Maila gärna

Caroline Engvall

skribent



[email protected]

www.carolineengvall.se



2009-11-18 @ 14:39:02
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0