2009-11-16

Ja, jag skrev ingen speciell rubrik för jag tänkte att det kan vara stiligt att ha dagens datum där istället. Men men, jag har precis städat lite här hemma och ska snart städa lite till. Det är så otroligt häftigt att städa en lägenhet, jag menar man ser så mycket nya saker. Man får göra rent och bara njuta av all renlighet och det är jätte kul att dammsuga upp alla dammråtter!!

Ok ok, jag kanske ljög lite nu... Det är jätte tråkigt att städa, men det är ju ganska skönt att få det gjort. Eller hur? ;) Hehe.

Vad ska jag mer göra idag? Humm... Kanske... Äta något? Nej men seriöst, jag ska nog kunna hitta på något vettigt! Har ju faktiskt bilder att göra klart, + att jag väntar ivrigt på svar från olika saker. Det är väldigt kul att vänta fö... Ska inte ens börja, det är jätte tråkigt att vänta. Haha!


Såhär glad och söt ser jag ut idag. Jag är lika vacker som tvåbent elefant med rullator.

Nu ska jag ringa min kära vän Jesper (Och när jag skriver kära menar inte jag att han är kär. Jag menar att han är en bra vän liksom, ni förstår va?), för jag har inte hört av honom på flera dagar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

är du modell :) ?

2009-11-17 @ 19:19:49
URL: http://paatriciaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0