Smisktopia, och resan dit. DEL 1

Jag och min trogne kompanjon Alexandreus den 3:e, skall inom en snar framtid på ett ädelt uppdrag åt drottning Britt-Marie av Smisktopia.

Rikets två räddare.

Vi skall bekämpa de onda trollen som bor i skogarna norr om kungariket. Dessa ohygliga varelser kallas för ''Gurglar''.

Ett typiskt exemplar på en ''Gurglar''

Resan börjar i rosenbuske dalen där Alex tappat sin sko, vi letar genast redan på skon och sätter oss i den. Sen bär det av till det vackra kungariket Smisktopia. Vi ser både hamstrar och och snubbar på vägen och... Vi dräper alla. Ingen skall känna nåd till de två som sitter i skon. Smisk åt dem som icke smiskats i smisktopia.

Fortsättning följer... (Alex fortsätt sagan)


PS: Vi har ganska skadad humor.

Kommentarer
Postat av: Alexandreus den 3:e

När vi tappra smisk-räddare, äntligen anländer till smisktopia i vår groteskt ädla sko.

Träffar vi drottning Britt-Marie. Hon säger: "Hjälp mig att döda Gurglarna i skogen, mina tappra guldfiskar. Ty, jag skall, och vill

smiska er medvetslösa. Men dock bara när ert ädlelt smiskiga uppdrag har slutförts" Avslutade Drottningen och man tackar inte nej till en rejäl omgång smisk av Drottning Britt-Marie av smisktopia. INGEN gör det.

Det vore som att pissa på dom 10 heliga Smiskorden. Dom allra heligaste skrifterna i Smisktopia.

Larsicus den Smiskiga, gick ned på knä och sade: "Vi skall göra som du säger, O store smiskare."

Och så bar det av iväg till den mörka, och ganska så smiskiga skogen norr om Smisktopia.



Fortsättning Följer... (Lars Fortsätt sagan)

2009-12-14 @ 18:25:01
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-14 @ 18:25:14
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0