OJ OJ!

NU blev det knasigt!!! Har ju inte bloggat på ett tag nu!!! FÖRLÅT till er grymma människor som faktiskt läser min fantastiska blogg! :)

Men jag åkte aldrig till Sala igår, jag stannade hos Miccis familj, för idag åkte jag och Miccis med hennes familj och shoppade lite, samt tittade på en ny mobil till mig! Och ja, jag har hittat en ny mobil som jag ska köpa! Dom får in den på fredag, så jag bad dem stoppa undan den tills nästa gång jag är där.

Så jag är jätte nöjd!

Men nu är jag iallafall hemma i Sala och ska käka ugnspizza sen bege mig till Alex och chilla lite!

Vi hörs senare coolingar! :)

Nu har jag tillgång till datorer så jag har tid för bloggen! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg du har! :)

2009-12-28 @ 21:03:51
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0