Nu är jag tillbaka.

Sådär.
Fast, det blev lite ändrade planer ikväll kan jag verkligen säga!!! Jag stannar kvar hos Miccis familj tills imorgon, så tar jag ett tidigt tåg hem på morgonen.
.
Jag vet inte om jag kommer att blogga allt för tidigt imorgon, men det återstår att se. Jag hinner garanerat göra det när jag kommer hem till Sala iallafall, imorgon förmiddag typ.
.
Men hörni, det här får bli en snabbis! Jag vet, jag är jätte tråkig nu. Men ni får gärna ta en titt i mina ''kategorier'' där ni hittar en massa kul som ni kan titta på sålänge! :)
.
Hörs imorgon alla trevliga coolingar!
Med brist på snygga bilder så får ni den här! Haha!

Kommentarer
Postat av: Danne

Ville bara önska god jul =)

2009-12-24 @ 12:59:28
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0