Dålig film!

Usch, vilken dålig och konstig film!! :P Hahaha!
.
Vet ni, jag läste just om en kvinna som drack 7 redbull energidrycker om dagen, och bekostade 5000 Kr i månaden på energidrycker! Och nu var kvinnan inne på avgiftning osv pga av sitt beroende. Och folk fortsätter dricka dessa energidrycker hela tiden va? Inte klokt!
.
Ok, ska erkänna att jag tycker att energidrycker kan vara riktigt goda och att jag gärna gör drinkar med dem. Men jag vet hur dumt det är iallafall och jag dricker det aldrig, förutom när det bjuds på! Jag sitter iallafall inte och dricker det varje dag! Och jag tycker inte det så bra utav folk att dricka det hela tiden, men det är deras val.

Kommentarer
Postat av: Kamicha

haha, probably the only vice I don't have! But seven Redbulls a day... ...I would probably even look like Duracell bunny after that...

2009-12-19 @ 22:08:00
URL: http://thedoorinmywardrobe.com
Postat av: Klara

Hur kan du tycka att det är en dålig film? :O Jag tycker den är ursöt!!

2009-12-22 @ 21:16:25
URL: http://klarabaravara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0