2009-12-26

Shopping idag!
.
Det här är första gången jag skriver idag, det är bara för att jag inte hade tid i morse eller på dagen. Hoppas ni inte blir ledsna i öga för det! :) Hehe... Jag ber isåfall om ursäkt! :)
.
Jag kan iallafall säga att idag har jag shoppat lite och det var niiiiice! Det va ju ett tag sen nu sist känns det som!
.
Kan också säga att jag hade det sjukt kul igår. A crazy night! Vi var galnare än vanligt! Och ni ska få en hel del schyssta bilder. Jag ska se om jag kan ladda upp dem imorgon eller i övermorgon! :) Har även ett jätte rolig litet videoklipp som jag ska visa er... Haha!
.
Jag tror att jag kommer vara dålig på att blogga imorgon, men jag kommer garanterat göra det imorgon kväll när jag kommer hem till Sala igen. Är i Hallsta inatt.
.
Nu ska vi glo film och chilla, hörs imorgon alla glada coolingar!
.
Ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Önskar god fortsättning på julen och gott nytt år !

2009-12-27 @ 10:22:38
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0