2009-12-21

Det närmar sig nu!! ;) Och ni vet nog vad jag menar!

Vet ni, jag måste bara berätta en sak. Igår tittade vi på en film som heter ''All The Boys Love Mandy Lane'', och det finns en tjej i den filmen som är skit lik Paow i några scener. Haha helt sjukt!


Och där är tjejen som är lik Paow. Ok, kan säga att det fanns scener då hon var fruktansvärt lik.
Vad säger ni? Visst påminer hon lite om Paow? Det här var bara en knäpp grej som jag råkade lägga märke till! :P

Snart är det dags för proemnad ner på stan, ska köpa presenter och fixa lite... -burr-... Orka gå ut i den här kylan egentligen, men vad gör man inte för julstämningens anda? haha!


Såhär lurig ser jag alltså ut, jag är inte bara lurig. Jag är bedårane söt också! :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jag tror det var valkyria jag fråga om :P

2009-12-21 @ 12:47:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: zina

verkligen söt ;)

2009-12-22 @ 12:14:59
URL: http://zinalazawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0