2009-12-14


Jag och Alex.

Jag och Jonas.
Med brist på nya glamorösa bilder så tar jag lite äldre bilder från forntiden. Jag vet att till och med Chewbacca är stolt över oss!

Hej alla, vet ni... Det känns lite som att jag har tappat hugget! Det är inte bra alltså för jag tycker ju att det är kul att blogga och så... Jag får f*n skärpa mig alltså! Jag känner mig ofta lite seg och halv deppig nu för tiden! Men orka det!

Jag tänker inte sitta och vara tråkig! Orkar inte alltså! Jag tänker tänka larvigt bra och köra med mitt vanliga motto ''Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge''

Jag vet jag vet, jag är otrolgit tjatig när det gäller den där meningen. Men vem bryr sig! Jag gillar den, jag blir faktiskt glad av att tänka på just den meningen... Ja, jag kanske är lite knäpp! Haha!


Kommentarer
Postat av: Öbrell

fin blogg, allt bra ? :)

2009-12-14 @ 13:49:08
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: Alexander den store(som inte är så stor)

sudo apt-get install lars penis i min stjärt

2009-12-14 @ 14:25:28
Postat av: Anonym

Haha.

2009-12-14 @ 14:33:32
Postat av: Lars, bloggägare + bäst

DUDE WTF!!! HAHAHA!

2009-12-14 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0