2009-12-06

God morgon på er alla.

Jaha jaja, då blir plåtningen uppskjuten tills på Onsdag.


Såhär glad är jag idag, även fast det är halvtaskigt väder.

Vad händer idag då? Jo, jag ska åka och möta Miccis i Västerås, sen åker vi till hennes familj i Hallsta tills imorgon. Så det är inte så mycket mer jag ska göra idag faktiskt. :) Och kan säga redan nu att jag kommer vara lite extra tråkig på bloggen tills imorgon kväll typ. Men ni klarar er nog! :)

Jag väntar även ett spännande besked som jag hoppas blir positivt! Det skulle vara sjukt kul! För då skulle jag kunna visa er vad jag verkligen går för. (Mer tänker jag inte säga, vi får vänta och se helt enkelt! ;))

Kommentarer
Postat av: jennie

hejsan!

hoppas allt är bra med dej!

var gärna med i min frågestund på min blogg och få en länkning som tack :)

kram

2009-12-06 @ 13:24:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0